TraniRancangan jambatan naikBerperanan dalam mengatur suhu

  • masa pelepasan:2024-04-10 10:30:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:128
  • Penerangan pantas:

    Trani,Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar

Kandungan artikel

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Dengan pembangunan cepat masa, industri logistik juga telah berkembang cepat dalam berbagai industri. Jembatan naik kecil telah menjadi peralatan utama pilihan untuk membantu pengangkutan dalam pelbagai perusahaan. Selanjutnya, mari kita lihat kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil.

TraniJembatan naik bimbit adalah peranti yang sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan forklift, yang sangat fleksibel dan mudah untuk bergerak dan menyesuaikan tinggi. Apabila memuatkan dan memuatkan barang-barang ketinggian tinggi, orang memutuskan untuk menggunakan jembatan berbeza bergerak untuk memuatkan. Kerana memindahkan jambatan perbezaan tidak hanya memungkinkan penyesuaian tinggi fleksibel, tetapi juga memudahkan bagi orang untuk menggunakan. Memilih untuk menggunakan jembatan naik bimbit mempunyai banyak keuntungan.

Operasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, kerja ini sangat arbitrari menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya, kelajuan logistik memperlambat, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.

La SerenaTerdapat banyak bunyi yang dijana bila menggunakan jembatan naik hidraulik bergerak. Jadi, di mana bunyi-bunyi ini disebabkan? Bahkan, stesen pam, silinder besi, dan peralatan besi adalah semua sumber bunyi. Hari ini kami akan menganalisis untuk anda: . Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Selepas mendengar bunyi dari jambatan boarding hidraulik, periksa pertama jika ada masalah dengan stesen pompa hidraulik, motor, valve, dan peranti penyesuaian, dan jika bunyi disebabkan oleh getaran.

Keuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan, dan tidak mudah disebabkan walaupun semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi.

Memuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi,TraniPemasangan paksi boarding hidraulik, dengan keterbatasan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. The ton boarding bridge requires practical operation by oneself, and can maintain safety and fast cargo loading and unloading without the need for a power supply system. Jembatan naik ton digunakan untuk platform perkhidmatan kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah peranti anti slip peralatan bantuan untuk memuatkan, memuatkan, dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai.


TraniRancangan jambatan naikBerperanan dalam mengatur suhu



Mungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.

Selepas memperbaiki sistem hidraulik, terdapat masalah dengan pompa hidraulik, motor, valv, dan pemasangan hidraulik dan pemasangan jambatan papan, yang mudah menyebabkan getaran dan menghasilkan bunyi yang signifikan.

Ada plat penukaran di at as dek jambatan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.

Rekomendasi KualitiAlasan: sirkuit terbuka.

Muat: - ton.

Berikut adalah ciri-ciri produk.


TraniRancangan jambatan naikBerperanan dalam mengatur suhu



Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.

asalUntuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, tekan butang atas, jadi ia bukan masalah besar.

Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.

Perangkat, tubuh pam, dan plat sisi pam perlengkapan, tubuh silinder dan plat port pam peluru dan motor, lubang tubuh silinder dan peluru, dan tubuh batang valv dan valv valv valv arah semua ditutup oleh ruang. Penggunaan komponen ini akan membawa kepada peningkatan kebocoran dalaman dan naik minyak.

TraniPerangkat, tubuh pam, dan plat sisi pam perlengkapan, tubuh silinder dan plat port pam peluru dan motor, lubang tubuh silinder dan peluru, dan tubuh batang valv dan valv valv valv arah semua ditutup oleh ruang. Penggunaan komponen ini akan membawa kepada peningkatan kebocoran dalaman dan naik minyak.

Walaupun jambatan penerbangan hidraulik tetap telah menjadi biasa dalam industri logistik,TraniTrain boarding bridge, bagi banyak industri, jambatan penerbangan hidraulik tetap masih konsep yang relatif tidak dikenali. Berfikir tentang kadang-kadang apabila and a memberitahu rakan-rakan anda anda mahu membeli jambatan boarding hidraulik tetap, banyak kali rakan-rakan anda akan bertanya kepada anda apa jambatan boarding hidraulik tetap dan apa fungsinya. At this point, you need to explain it well to your friends. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti sambungan yang digunakan oleh banyak penghasil logistik diantara forklift dan trak. Fungsinya adalah untuk memudahkan muatan dan membuang barang,TraniJembatan naik Huangshi, mengurangkan banyak masa transportasi logistik, dan dengan itu sangat mempercepat keseluruhan efisiensi kerja syarikat logistik. Semua orang tahu bahawa umumnya terdapat perbezaan tertentu antara saiz dan tinggi trak dan tinggi platform memuatkan dan memuatkan, dan forklift tidak boleh dimuatkan dan dimuatkan secara langsung. Jembatan muatan hidraulik tetap memecahkan rasa malu ini. Jembatan penerbangan hidraulik tetap sendiri stabil, menyediakan sambungan yang boleh dipercayai, membolehkan forklift untuk mengangkut barang dengan selamat dan cepat ke dalam dan keluar trak.

Alasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.


TraniMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat TraniRancangan jambatan naikBerperanan dalam mengatur suhu memberi anda TraniRancangan jambatan naikBerperanan dalam mengatur suhu oleh syarikat kami, perkhidmatan TraniRancangan jambatan naikBerperanan dalam mengatur suhu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TraniRancangan jambatan naikBerperanan dalam mengatur suhu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TraniRancangan jambatan naikBerperanan dalam mengatur suhu. TraniRancangan jambatan naikBerperanan dalam mengatur suhu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TraniRancangan jambatan naikBerperanan dalam mengatur suhu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!